Nieuws van de Zendingscommissie wijk 1 en 2

Zendingscommissie wijk 1 en 2

4de Kwartaaldoel zendingsbussen: Fam. Vogelaar
Het 3de kwartaal is al weer voorbij. Daarmee verandert ook het doel van de zendingsbussen.
Het bedrag dat we met de zendingsbussen ophalen in het laatste kwartaal van 2021 is bestemd voor het werk van Laurens Jan en Lourina Vogelaar. Laurens Jan deelt geregeld via social media, met name facebook, een en ander over het werk dat hij daar doet. Mooi om te lezen en mee te beleven, maar lastig om zo in een stukje Kerkblad te vertellen. Omdat zending niet altijd alleen voor volwassen is, maar ook voor kinderen, kregen we juist deze week een mailtje van Laurens Jan:
Beste gemeenteleden van Sliedrecht,
De GZB heeft allerlei materiaal gemaakt om met kinderen aan de slag te gaan met zending. Ook onze kinderen hebben een bijdrage geleverd. Kinderen raken zo spelenderwijs vertrouwd met zending/de wereldkerk. Vgl. http://www.gzb.nl/wereldkidsindonesie.
Het filmpje waar onder andere Jefta en Febe aan meegewerkt hebben, is ook voor volwassenen leuk om te bekijken.
We hopen dat u door uw gift in de zendingsbussen het komende 4de kwartaal de familie Vogelaar wederom wilt ondersteunen, want ze kunnen het goed gebruiken.
Hartelijk dank alvast!
Pieter Hofman, Martine Roeleveld, Karin Versteeg en Wim van Tuijl