Diensten wijk 3&4

Vanwege de versoepelingen in het aantal toe te laten kerkgangers en met de ervaring van afgelopen zondag, vallen we terug op de oude situatie van dubbele diensten. Dubbele diensten om ook elkaar de nodige ruimte te geven. Daarnaast blijft er een ruimte in de kerkgebouwen bestaan waar de anderhalve meter afstand in acht wordt genomen. Plekken in deze ruimte kunnen worden gereserveerd via het bekende reserveringssysteem.

Voor de dubbele diensten zijn alleen de tijden enigszins aangepast, namelijk 9.00 uur, 11.00 uur, 16.30 uur en 18.30 uur. Deze wijziging houdt verband met de ventilatietijd van 15 minuten tussen de diensten.

Conform de afspraken, zal de eerste ochtenddienst en de middagdienst de klassieke liturgie gelden en in de tweede ochtenddienst en avonddienst de brede liturgie (inclusief Weerklank).