Naar aanleiding van de vorige avonddienst

Zondagavond 10 oktober was het thema van de dienst ‘Wat je doet, doet ertoe voor God’. De kerntekst is na te lezen in 1 Korinthe 15: 58. Volgende week zondag, 24 oktober, vervolgen we ’s avonds onze bezinning op dit thema. Als brug naar die dienst, maar vooral als brug naar de plekken waar wij in het leven van elke dag Jezus volgen, deel ik graag de aandachtspunten waar we de preek mee afsloten:
• Omarm de wereld waarin je leeft. Het is Gods wereld.
• Kijk daarom naar wat God daar al aan het doen is.
• Denk na over hoe jij daaraan kunt bijdragen. Welke waarde van Gods koningschap kan hier een verschil maken?
Wie behoefte heeft aan verdere verdieping rond dit thema, kan eens surfen naar www.christenzijnopjewerk.nl. Of kijk eens naar de site www.kroonopjewerk.nl en download de app. Graag breng ik ook mijn vraag uit het vorige Kerkblad onder je aandacht: download onze eigen gemeente-app Kerkklets, en bewerk je profiel door als eerste functie te vermelden wat jij doet als we níet samen zijn gekomen als gemeente.
Ds. M.H. Vastenhout