Benoemingen wijkkerkenraden

Vorige week dinsdag hebben we als wijkkerkenraad 1 verschillende broeders en zusters mogen benoemen in één van de ambten. Het was goed om samen bij elkaar te zijn, en
te zoeken naar het plan van onze Heer. Deze week worden de benoemde gemeenteleden op de hoogte gebracht, en zondag zullen hun namen met u gedeeld worden.
Laten we biddend om het licht van de Geest om hen heen staan.

Gebed om wijsheid
De kerkenraad van wijk 2 heeft in zijn vergadering van 12 oktober een zevental broeders en zusters benoemd in het ambt: vier blokouderlingen, twee jeugd-ouderlingen en een ouderling-kerkrentmeester. We bidden hen de leiding van de Heilige Geest toe in het beantwoorden van de vraag of ze in de roep van de gemeente ook de roep van de Heer horen klinken. Laten we, ook als gemeente, Hem om wijsheid en zegen vragen.