Nieuwe organist Mark Brandwijk

Wij zijn blij en dankbaar u te kunnen meedelen dat onze Hervormde Gemeente wederom een nieuwe organist aan zich heeft mogen verbinden. Met ingang van 1 januari 2022 is Mark Brandwijk aangesteld, nadat hij inmiddels al een aantal diensten heeft begeleid. Mark functioneert vanaf die datum als organist binnen de vier wijken van onze kerkelijke gemeente. Het is door de coronasituatie nog altijd een bijzondere tijd waarin Mark is gestart en waarin het orgelspel in de muzikale ondersteuning van de diensten juist zo zeer zijn bijzondere plaats inneemt. Graag wil hij zich ook persoonlijk voorstellen.
Sinds 2,5 jaar ben ik terug op het oude nest in Sliedrecht, het dorp waar mijn familie al jaren woont en mijn vader is opgegroeid. In het dagelijks leven ben ik deels werkzaam bij Verheij Integrale Groenzorg en deels als zelfstandig organist, pianist, koordirigent en docent. In de afgelopen jaren heb ik al een enkel keertje een dienst mogen begeleiden in de Grote Kerk en Maranatha Kerk. Een lust om te mogen doen! Ik kijk er naar uit om de zang de komende tijd te ondersteunen en zo dienstbaar aan de gemeente te zijn.
Voor meer informatie over Mark zie zijn persoonlijke website www.markbrandwijk.nl.