KerkKlets

Zoals jullie al begrepen zullen hebben, zijn we met de live-uitzendingen van KerkKlets weer verhuisd naar de zondagmorgen. Voor én na de dienst gemeentenieuws, muziek, een thema, gasten en nog veel meer. Zo proberen we bij te dragen aan meer verbinding in de gemeente.

We doen het graag samen met u en jou. Daarom vragen we iedereen om ideeën te delen met ons. Thema’s, gasten, muziek, nieuwe rubrieken… Het liefst door het gelijk zelf aan te leveren. Maar desnoods door alleen het idee met ons te delen. Soms heb je nu eenmaal een goed idee dat je niet zelf kunt uitvoeren.

We hebben jullie daarbij echt nodig! We horen vaak dat we vooral door moeten gaan met de uitzendingen. Het is alleen soms sjorren voor ons om echte inhoud te vinden. En die komt van jullie. Doe daarom mee en lever ons mooie, grappige of boeiende dingen aan. Of wees gewoon onze gast in één van de komende uitzendingen. We durven te zeggen dat heel veel gasten vooraf best wat spanning ervoeren, maar achteraf positief erop terugkijken.

Het redactieteam van KerkKlets.