Wijkindeling

Vanwege het afscheid van enkele pastorale ouderlingen heeft de wijkkerkenraad de nieuwe ouderlingen aan een blok verbonden waarin een vacature ontstaan was:
– Ouderling Moniek van Oord-Klop neemt de plaats in van ouderling Gerhard van ’t Hof (blok 6).
– Ouderling Tabitha Vonk-Breedveld neemt de plaats in van ouderling Rien Klop (blok 2).
– Ouderling Willem ’t Jong (blok 7) heeft eerder aangegeven nog enkele maanden langer te willen blijven, tot de vacature die door zijn vertrek ontstaat, zal zijn opgevuld.
– Voor ouderling Peter de Groot kon tot op heden nog geen vervanger worden gevonden. Aanspreekpunt voor blok 4 is ouderling Piet Wielaard, die eerder in dit deel van Sliedrecht en Wijngaarden werkzaam is geweest en naast zijn reguliere werk in blok 3 bereid is deze verantwoordelijkheid in te vullen.
De overige blokken behouden uiteraard de hun bekende ouderling. Hun gegevens staan in de Wegwijzer.
De jeugdouderlingen en de ouderlingen-kerkrentmeester zullen intern hun
verantwoordelijkheden verdelen.
Voor zover noodzakelijk zal hierover te zijner tijd mededeling volgen.

Een vriendelijke groet vanuit de pastorie aan de Batelier, G.J. Mink