Nieuws van de CHR (279)

Kerstpostactie gaat weer van start
Wat fijn wanneer u dit jaar meedoet met de kerstpostactie! Hoe doet u mee? Schrijf kaarten aan uw vrienden, kennissen, maar denk ook aan gemeenteleden in de kerk die u lange tijd niet hebt gezien. Het is een mooie manier van omzien naar elkaar.
Uw kerstkaarten voor Sliedrecht en Wijngaarden nemen wij graag in ontvangst. Voor € 0,60 per stuk worden de kaarten, door ons voorzien van een speciale postzegel en stempel, uiterlijk 22 december bezorgd.
In het Kerkblad van 9 december vermelden wij waar de kerstpost kan worden ingeleverd. Begint u maar vast met schrijven.

Gift voor Roemenië en Oekraïne
Naast de voorbereidingen voor de kerstpostactie zijn we ook bezig met voorbereidingen voor de financiële actie.
In samenwerking met de predikanten van Micula, Lapusel en de leiding van het gezinsvervangend tehuis Pro Vita organiseren we dat met uw gift spullen worden gekocht in Roemenië die met kleine busjes over de grens met Oekraïne worden gebracht om de mensen daar te steunen. Volgende keer meer.
Met een hartelijk groet, Dick van Mourik, 06-46 88 44 67