Doelcollecte 29 januari

In november 2022 werd het Indonesische eiland Java getroffen door een aardbeving waarbij meer dan 260 doden en meer dan duizend gewonden vielen. De kerk op Java is direct gestart met de hulpverlening en wordt hierbij ondersteund door Kerk in Actie. De aardbeving heeft veel schade aangericht aan woningen, ziekenhuizen en scholen. Nog steeds verblijven veel mensen in zelfgemaakte onderkomens en zijn er veel uitdagingen
als gevolg van deze ramp. Er is dringend behoefte aan tenten, schoon drinkwater en hygiëne en verzorgingsproducten. Uw financiële bijdrage wordt zeer op prijs gesteld.
Wie geldelijk wil steunen kan een gift overmaken via de bankrekeningnummers in het Kerkblad of de link onder ‘digitale collecte’ op onze website www.hervormdsliedrecht.nl, of via de QR code- tijdens de kerkdienst. Nog beter is een gift via de Kerk-app onder ‘Geven’. De kosten hiervoor zijn namelijk minimaal voor de Diaconie.
Namens de diaconie,
Elize Vlot-de Waard