Medewerker Kerkelijk Bureau gezocht

In verband met de pensionering van de huidige medewerkster zoekt
de Hervormde Gemeente Sliedrecht in de Protestantse Kerk in Nederland (PKN)
kandidaten voor de functie:

Medewerker Kerkelijk Bureau (m/v) 19 uur per week

Wat zijn de werkzaamheden:

• Uitvoeren van alle voorkomende financieel-administratieve werkzaamheden
• Verzorgen van salarisadministratie inclusief aangiften loonbelasting
• Verzorgen ledenadministratie en bijdragen administratie
• Administratieve uitvoering en verwerking bij geldwervingsacties (Kerkbalans e.a.)

Wat verwachten wij van onze nieuwe medewerker
MBO-werk- en denkniveau

• Een afgeronde financieel-administratieve opleiding op minimaal MBO-niveau
• Affiniteit met kantoorautomatisering
• Goede beheersing van Microsoft Office Word, Excel, Teams en Sharepoint en ruime   ervaring met geautomatiseerde boekhoudkundige systemen
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
• Goede contactuele eigenschappen, klantvriendelijk, accuraat en zelfstandig kunnen     werken
• Meelevend lid van de Protestantse Kerk in Nederland (PKN)
• Om kunnen gaan met vertrouwelijke informatie; een afzonderlijke geheimhoudingsverklaring dient hiervoor te worden ondertekend

Wat bieden wij:

Salariëring en arbeidsvoorwaarden afhankelijk van leeftijd en ervaring, conform regeling kerkelijk medewerkers Protestantse Kerk in Nederland (PKN), waarin is inbegrepen een goede pensioenregeling, aanstelling voor 1 jaar, waarna verlenging of omzetting naar een vaste overeenkomst mogelijk is. Arbeidstijden in overleg, maar wel in de ochtend en – afgewisseld met een collega – tijdens de avondopenstelling op de donderdagavond tussen 19.00 en 20.30 uur.

Sollicitatiebrief en CV dienen uiterlijk donderdag 25 mei per e-mail te worden gericht aan het College van Kerkrentmeesters: cvk@hervormdsliedrecht.nl.