‘Concertino’ geeft concert

Op zaterdag 10 juni wordt door ‘Kleinkoor Concertino’ een concert gegeven met koor en orkest in de sfeervolle Remonstrantse Kerk te Dordrecht. Het koor bestaat uit 30 zangers en staat onder leiding van Martin Zonnenberg. Verder werken mee fluitiste Marjolein de Wit en een strijk-ensemble. Organist Tom Hoornaert (Tielt, België) bespeelt het prachtige Maarschalkerweerd-orgel en zijn eigen kistorgel. Het thema is ‘Laudate Dominum’, waarin de psalmen 117, 149 en 150 centraal staan. Op het programma staat Psalm 117 (Telemann), Laudate Dominum (Vivaldi), Gloria (Mozart), Alles was Odem hat (Silcher) en werken van Jenkins, Rizza, Jones en Taizé.
Het concert begint om 20.00 uur, het adres van de kerk is Corn. de Wittstraat 28, 3311 GD Dordrecht.
Kaarten à € 15,- (t/m 12 jaar gratis) zijn te reserveren via
kleinkoorconcertino.nl of koopjekaartje.nl.