Corona aanpassingen

Vanaf 25 februari 2022 gelden er geen beperkingen meer voor kerken. Ruimte geven aan elkaar en de basisregels blijven belangrijk. Daarom zetten wij hier de basisregels voor u op een rij:

• – Was vaak uw handen
  • – Hoest en nies in uw elleboog
  • – Schud geen handen
  • – Bij klachten, blijf thuis en laat u testen bij de GGD
  • – Houd op drukke plekken afstand
  • – Ventileer de ruimte regelmatig

Bovenstaande basisregels gelden voor de kerkdiensten, maar ook voor de overige activiteiten.

Zie ook: Uitgangspunten vanaf 25 februari 2022 PDF

In de kerkdiensten is een 1,5m vak gereserveerd voor tijdens de kerkdiensten. Wie hiervan gebruik wil maken, reserveert via de bekende route de plaatsen. In de kerk meldt u zich aan bij de aanwezige coördinator. Voor de overige plekken in de kerk hoeft niet meer gereserveerd te worden

Verder zijn er gebruikersprotocollen opgesteld voor alle kerkelijke gebouwen en instructies en richtlijnen voor de kerkelijke medewerkers hoe te handelen gedurende de kerkdiensten.

Tijdens de diensten zijn er live beelden beschikbaar voor zowel de Grote kerk als de Maranathakerk. De collecte kan digitaal worden voldaan.