25 jaar Merweradio – Dankdienst Zendgroep Kerken

Merweradio bestaat dit jaar 25 jaar en dit zal niet ongemerkt voorbij gaan. De Zendgroep Kerken staat hierbij stil in een speciale dankdienst die op 28 mei gehouden zal worden. Zendgroep Kerken maakt eveneens al 25 jaar deel uit van Merweradio door het verzorgen van inspirerende Christelijke radioprogramma’s op daarvoor vastgestelde tijden in de week.  Dit gebeurt door diverse kerken/genootschappen uit Sliedrecht en Hardinxveld. De dankdienst zal gehouden worden in de Nederlands Gereformeerde Kerk, Jacob Catsstraat 6 te Sliedrecht. De kerk is open vanaf 19.30 uur voor inloop en ontmoeting, de dienst zal om 20.00 uur beginnen. Alle luisteraars, medewerkers en oud-medewerkers zijn van harte uitgenodigd om bij dit bijzondere moment stil te staan. De dankdienst zal terugblikken op de afgelopen jaren en er zal een korte meditatie worden gehouden door de voorzitter, Jan van Beelen. De muzikale bijdrage wordt geleverd door organist Arjan Versluis. Van de dankdienst zal zowel voor radio als tv een jubileumuitzending worden gemaakt, welke later terug te luisteren en te zien zijn op Merweradio en MerweTV. Voor programmering van de Zendgroep Kerken, zie: www.merwertv.nl/programmering.