7 DAGEN FEEST

Zaterdag 25 september is het tijd voor hét hoogtepunt van Zeven dagen Feest, namelijk de ontmoeting rond de Grote Kerk.

Wat kunt u verwachten?

• Start Wielertocht (07.45 uur), Dorpsloop (09.00 uur),
  •    Fietstocht (10.30 uur) (!), Oldtimertocht (13.30 uur).
  • Terras van 9.00 tot 16.00 uur. Het terras staat opgesteld onder aan de schuine stoep. Het heeft dezelfde sfeer zoals we al jaren gewend zijn van het terras tijdens de Late Summer Fair. Met nu voor elk gemeentelid een gratis bakje koffie, thee en limonade met taart of suikerspin! (Er is een pot voor de onkosten).

Van 10.00 tot 16.00 uur

• Loofhuttenfeest: Bij de kerk is een loofhut te bewonderen. De kinderen mogen een tekening maken over Zeven dagen Feest en deze zelf ophangen in de loofhut!
  • Springkussen
  • Vincent Spijkers verkoopt zelfgemaakte producten: opbrengst is voor de onkosten van deze dag (onderaan de trap in het Dienstgebouw).
  • Knutseltafel van 10.00 tot 12.00 uur.
  • Optreden Hadassa om 11.00 uur. Aansluitend live muziek van Jeanine Baars (met medestudenten Hogeschool Leiden, richting muziektherapie) tot 12.30 uur.
  • Ritje met oude brandweerauto tussen 12.00 en 15.00 uur.
  • Maak kennis met het kunstwerk van Jelle Korevaar; bewonder en ervaar het tussen 12.00 en 14.00 uur.
  • Vossenjacht voor jong en oud van 13.00 tot 15.00 uur. Startpunt: Grote Kerk. De vossen zijn te vinden op de Kerkbuurt. Ouders begeleiden hun kinderen tijdens de vossenjacht.
  • Vanaf 14.00 uur (dit is na een trouwdienst die in de kerk plaatsvindt) is in de kerk de symbolische schikking te zien die Janine den Braanker en Ellen van Noorloos opgesteld hebben rond het thema ‘Zeven dagen Feest’.
  • Vanaf 14.00 tot 15.00 uur is er weer live muziek van Jeanine Baars en haar medestudenten).

Kom je op de fiets? Zet je fiets dan neer bij Elektra of Crescendo. Zij vinden het prima dat we die dag hun terrein daarvoor gebruiken.

Zondag 26 september is er na afloop van de morgendiensten in de Grote Kerk én de Maranatha Kerk gelegenheid om met elkaar koffie te drinken. Ook wanneer u/jij de dienst thuis via de livestream hebt bekeken, bent u/ben jij van harte welkom voor een bakkie bij de kerk!

We hopen dat velen aan ten minste één activiteit zullen deelnemen. Enkele bijeenkomsten zullen ook digitaal te volgen zijn maar het is juist de bedoeling dat we elkaar weer fysiek ontmoeten. Dus… als het maar enigszins mogelijk is, kom in persoon!
Hierin staan alle activiteiten opgesomd en zijn ook de links voor aanmelding te vinden voor die activiteiten waarbij dit vereist is. Op de website www.gemeentefeest.com vind u alle activiteiten en kunt u uzelf ook aanmelden voor de activiteiten waarbij dit vereist is.