Ambtsdragerverkiezingen

In de vergadering van wijkkerkenraad 3 van woensdag 27 november jl. zijn de ingediende namen besproken voor de 4 nog openstaande vacatures van ouderling. De volgende dubbeltallen zijn opgesteld (in alfabetische volgorde) voor de volgende vacatures:

1. Vacature ouderling 1:
    • T.J. de Jong
    • J.M. Stam,
  1. Vacature ouderling 2:
    • A.L. Maas,
    •    C.A. Smits
  1. Vacature ouderling 3:
    • S.P. Kaptein,
    • A. Teeuw
  1. Vacature ouderling 4:
    • C. Klein,
    •  W.A. Mackay,

De ambtsdragerverkiezingen zullen worden gehouden in een gezamenlijke vergadering van lidmaten van de wijken 3 en 4 op D.V. woensdagavond 11 december in de Grote Kerk.

De kerkdeuren sluiten voor deze besloten vergadering om 20.00 uur precies, dus zorg dat u op tijd bent. Alle belijdende leden van wijk 3 worden van harte uitgenodigd om deze avond bij te wonen en hun stem uit te brengen. Wij bevelen de broeders die op dubbeltal gesteld zijn aan in uw voorbede.