Ambtsdragersverkiezingen wijk 3

Op D.V. dinsdag 27 oktober aanstaande zullen er in een vergadering van lidmaten de tweejaarlijkse ambtsdragersverkiezingen worden gehouden. Een tiental ambtsdragers is aftredend en herkiesbaar. Voor wijk 3 zijn dat de ouderlingen: J. Baars, R.F. v.d. Berg, G.C. Harrewijn, P. Klerk, R. Meerkerk, A. Ruis, en J.M. Schouten, de diakenen G.A. Bakker en M. van Wijk en ouderling-kerkrentmeester G. Bikker. Ouderling P. Alblas is aftredend en niet herkiesbaar.

Met betrekking tot aftredende en herkiesbare ambtsdragers kunnen belijdende leden tot uiterlijk maandag 5 oktober a.s. aanbevelingen indienen voor kandidaatstelling van andere dan genoemde ambtsdragers. De kerkenraad ziet graag dat, zeker met de huidige vacature van predikant, de herkiesbare ambtsdragers hun taken kunnen voortzetten, en vragen u alleen van deze mogelijkheid gebruik te maken als daar gegronde redenen voor zijn. Indien er geen aanbevelingen worden ingediend, worden de aftredende ambtsdragers via enkelvoudige kandidaatstelling herkozen verklaard.

Voor de vacature van ouderling P. Alblas kunnen namen worden ingediend van kandidaten, welke schriftelijk moeten worden ingediend bij de scriba van wijkkerkenraad 3, A.J.
’t Jong, tot uiterlijk maandag 5 oktober.