Ambtsdragerverkiezing wijk 2

Zoals vorige week op de website werd vermeld hebben in de kerkenraadsvergadering van 10 november benoemingen plaats gevonden in de zes nog openstaande vacatures. De volgende gemeenteleden werden deze week bezocht en hebben een benoemingsbrief ontvangen:
In de drie vacatures ouderlingen-kerkrentmeester werden benoemd de heren W.L. de Koning, Oranjestraat 71; C.J. van der Sluijs, Middeldiepstraat 98 en A.G. de Waard, Middeldiepstraat 85.
In de vacature diaken werd benoemd de heer P.A. de Munck, Adm. De Ruijterstraat 34 en in de vacature jeugdouderling de heer P. Hutten, Adm. de Ruijterstraat 16.
Aanstaande zondag 22 november worden de namen afgekondigd en hebben de benoemden tot uiterlijk 27 november de tijd om te beslissen of zij het ambt aanvaarden.
We wensen de benoemden van harte Gods zegen bij het nemen van de beslissing en vragen de gemeente biddend om hen heen te staan.