Artist’s Impression op Monumentendag

Afgelopen weken is door gemeenteleden uit alle wijken gewerkt aan het project: Kunst in de Kerk, naar aanleiding van Handelingen 16 (de wijze waarop het Evangelie in Europa is gekomen). Een aantal werkstukken hebben we al mogen bewonderen, het belooft een bijzonder mooie tentoonstelling te worden. Van harte uitgenodigd om een bezoek te brengen aan de Grote Kerk op 8 september. Op zondag 9 september hoopt ds. G.J. Mink verder in te gaan op het thema aan de hand van de gemaakte werkstukken. Een mooie gelegenheid iemand uit te nodigen deze dienst te bezoeken. We zijn nog op zoek naar vrijwilligers die mensen in de kerk welkom willen heten, willen helpen bij de evangelisatiekraam of muzikale medewerking willen verlenen bij het terras voor een uurtje of meer. Wie helpt mee? Opgeven kan bij Jolanda Bot, jolandabot@gmail.com. Voor bij de koffie en thee zoeken we lekkere koek (of cake o.i.d.). Wilt u iets bakken? Inleveren kan in het Dienstgebouw op zaterdagochtend 8 september.