Beamers in Maranathakerk

De Algemene Kerkenraad heeft besloten om in de Maranathakerk beamers aan te brengen. De beamers met elektrische schermen komen aan beide zijden van de preekstoel in een vaste opstelling. Als de beamers niet worden gebruikt, zijn de schermen omhoog en blijft de huidige situatie min of meer ongewijzigd. De eerste voorbereidingen voor het aanbrengen van de beamers zijn getroffen. Het is de bedoeling dat de voorzieningen vóór het einde van dit jaar zijn aangebracht.

In onze 4 wijkgemeenten is eerder een oproep gedaan voor vrijwilligers die willen deelnemen in de beamteams. Het is aan de wijkkerkenraad in hoeverre er gebruik gemaakt gaat worden van de aangebrachte voorzieningen in of buiten de erediensten. Uit wijkgemeente 3 worden nog mensen gezocht, die willen deelnemen in de beamteams. Deze teams zullen nadenken over een eenduidige vormgeving, welke software wordt gebruikt en soortgelijke zaken. Ook zal de verantwoordelijkheid voor het bedienen van de voorzieningen bij de beamteams liggen.