Bedankt

Het was spannend afgelopen weekend. Vrijdagavond laat kwamen de eerste
signalen dat het weleens een probleem kon worden om op zondag onze gastpredikanten uit Puttershoek en Wageningen de reis naar Sliedrecht te laten ondernemen. Zaterdagmorgen werd wel duidelijk dat we dat echt niet moesten willen.
Maar wat dan? Dan… moet er heel veel gebeld worden. Gelukkig hebben we in onze eigen gemeente de rijkdom van een paar ‘extra’ inzetbare predikanten, die beide toezegden om een dienst voor hun rekening te nemen.
Ook Nel en Piet Verhoef sprongen bij om een nieuwe beamerpresentatie te maken, onze preekvoorzieners traden in contact met de gastpredikanten, zangers van dienst en organisten gingen aan de slag met een nieuw repertoire en kosters maakten op zondagmorgen de kerken toegankelijk.
Zo gebeurt er soms veel om de diensten door te laten gaan, waar we eigenlijk niet zo bij stil staan. Zonder zoveel mensen, die inspringen als het nodig is, zou ‘kerkzijn’ veel lastiger worden.
Hartelijk dank allemaal hiervoor.