Bedankt vanuit Rotterdam Noord

Bedankt!
Lieve mensen, het jaar 2022 eindigde goed. We kregen een geweldige gift van jullie als gemeente voor onze pioniersplek Goud op Zondag. Eerlijk gezegd kwam dat als een geschenk uit de hemel. We ervoeren opnieuw de betrokkenheid en zegen vanuit Sliedrecht. Veel dank!
Ondertussen zitten we niet stil in Rotterdam. Vanaf deze maand verdubbelen we de frequentie van het aantal diensten. In eerste instantie is de maandelijkse extra viering een middaggebed gecombineerd met maaltijd na afloop. Als we op termijn voldoende organisatietalent en musici hebben, willen we van de maandelijkse extra dienst een gewone zondagse viering maken.
Het blijft bijzonder dat er elke dienst nieuwe mensen aanwezig zijn in de kerk. Vaak mensen die jaren niet in een kerk zijn geweest. Sommigen hebben nooit eerder een kerk van binnen gezien. Wonderlijk hoe God werkt. We merken dat mensen verlangen naar een plek van hoop waar het tot een ontmoeting komt met Jezus Christus. We zijn blij dat we als pioniersplek steeds meer verankerd zijn in de wijk. Dat levert nieuwe contacten op, ook met andere (internationale) kerken. Ik hoop daar in de toekomst meer over te vertellen. Ik wens u en jou veel goeds en zegen in 2023. In hartelijke verbondenheid,
Bram Robbertsen
pionier-predikant Goud op Zondag (www.goudopzondag.nl).