Benefietconcert “Brood voor de Buurt”

Christelijk Gemengd Drechtstedenkoor ‘Praise Him’, o.l.v. Jan Quintus Zwart, geeft op zaterdag 26 september a.s. een benefietconcert in de Oude Kerk aan de Peulenstraat 234 te Hardinxveld-Giessendam. Aan dit concert, dat begint om 19.30 uur, werken verder mee: Kinderkoor De Regenboog o.l.v. Marjolein de Haas, Peter Burger, orgel en ds. Ad Vastenhoud, missionair predikant van de Bethlehemkerk te Den Haag. De prijs voor de toegangskaarten bedraagt in de voorverkoop € 4,50 en in de kerk € 5,-. Kinderen t/m 14 jaar in gezinsverband hebben vrije toegang. De totale opbrengst van de toegangskaarten is bestemd voor het project “Brood voor de Buurt”. Dit is een missionair project rondom de Bethlehemkerk te Den Haag. Het doel is om het evangelie van Jezus Christus te delen met mensen uit die buurt. Het belooft een mooie afwisselende avond te worden met zowel (kinder)koor- als samenzang.  Toegangskaarten zijn te bestellen bij het koor ‘Praise Him’, e-mailadres: info@praisehim.nl, tel. 06-51342620, maar ook o.a. bij  Familie de Haas, Schapedrift 13, te Hardinxveld-Giessendam, tel. 0184-618616.