Benefietconcert in de Grote Kerk

Martin de Deugd - viool

Martin de Deugd

Op 2e Pinksterdag (maandag 9 juni) wordt s’middags een benefietconcert voor de bekende violist Martin de Deugd gegeven. Onlangs speelde hij nog in de Grote Kerk in de dienst op Palmzondag samen met het projectkoor. Een week later kreeg hij een ongeluk waarbij hij zijn rechterelleboog verbrijzelde. Om hem een hart onder de riem te steken heeft een aantal musici het plan opgevat een concert voor hem te geven.

Aan dit concert werken o.a. mee Sharon Kips, Bert Moll, At Once (Jaap Kramer, Jacob Schenk en Marco Hoorn), Kleinkoor Concertino, Marjolein de Wit (fluit), Yta van der Zwaag (hobo) en een strijkorkest. De algehele leiding is in handen van Martin Zonnenberg.
Het concert begint om 15:30 uur. Kaarten zijn aan de kerk verkrijgbaar.
Ook kunt u met korting reserveren op www.allureconcerten.nl
Door uw komst steunt u de violist Martin de Deugd en geniet u van een prachtig concert.