Bericht van ds. J.W. Sparreboom

Zondagmorgen 24 november is er een op NPO Radio 5 een uitzending van Groot Nieuws, een programma van de Evangelische Omroep. Eerder sprak ik voor deze uitzending een overdenking in.

Vanaf het moment dat bekend werd dat er een beroep op mij werd gedaan vanuit de Hervormde Gemeente Nieuwerkerk aan den IJssel, mochten we allerlei berichten ontvangen, waarin ons helder werd dat we in de afgelopen vier jaar, dat wij in Sliedrecht wonen en werken een plaats hebben gekregen in uw midden. We zijn daar heel dankbaar voor. Tegelijkertijd ontvangen we ook allerlei berichten vanuit Nieuwerkerk aan den IJssel. Op dinsdagmiddag en -avond 26 november worden we verwacht voor een kennismaking. We ontmoeten de collega van de Oude Kerk, krijgen een rondleiding langs gebouwen en spreken met de kerkenraad van de wijkgemeente Nieuwe Kerk. Op vrijdagmorgen 29 november bespreken we een en ander met ons moderamen. Zo zoeken we naar de stem van de goede Herder door alle menselijke stemmen heen.