[Wijk 3] Beroep Ds. Gerling

Afgelopen zondag werd bekend gemaakt dat de kerkenraad van wijk 3 het voornemen heeft een beroep uit te brengen op ds. Gerling uit Wapenveld.  Op maandag 24 mei, Tweede Pinksterdag, heeft een aantal leden van de beroepingscommissie een kerkdienst bijgewoond om ds. Gerling officieel te horen. Aansluitend heeft een gesprek plaatsgevonden met ds. Gerling en zijn vrouw. We werden in Wapenveld hartelijk ontvangen en hebben een ontspannen en open gesprek gevoerd.

Het beroep op ds. Gerling is vandaag 4 juni ingegaan. Op 13 juni zal ds. Gerling voorgaan in onze gemeente en op 17 juni zal er nader kennisgemaakt worden met ds. Gerling en zijn vrouw en de gemeente Sliedrecht. De beslissingsdatum is 25 juni.

Ons gebed is dat God deze dominee verbindt aan Sliedrecht!