Beroep ds. J.W. Sparreboom

In de afgelopen periode heeft de Hervormde Gemeente Nieuwerkerk aan den IJssel, wijkgemeente Nieuwe Kerk, het voornemen uitgesproken om een beroep op ds. J.W. Sparreboom uit te brengen. Op vrijdag 15 november gaat dit beroep in. In de komende
drie weken hebben we als gezin de gelegenheid om kennis te maken met deze gemeente. Dat gebeurt tijdens een gemeentemiddag en -avond op dinsdag 26 november en tijdens een kerkdienst op zondagmorgen 1 december.
Ds. G.J. Mink was bereid de Avondmaalsdienst in onze gemeente over te nemen. We laten ons de komende periode leiden door de Heilige Geest en hopen zicht te krijgen op de plaats waar onze roeping ligt. Voor zondag 8 december dient er een beslissing te worden genomen.