Beroep ds. J.F. Tanghé

Via het Kerkblad en afkondiging heeft u kennis kunnen nemen van het beroep vanuit de Protestantse gemeente Maassluis (Hervormde wijkgemeente Groote Kerk) op onze wijkpredikant. Inmiddels heeft ds. Tanghé kennis gemaakt met de gemeente Maassluis en is hij op zondag 15 maart voorgegaan in een dienst aldaar. Voor het gezin Tanghé breekt nu een spannende tijd aan. Ds. Tanghé heeft ons laten weten uiterlijk op maandag 30 maart een beslissing te zullen nemen. Zodat hij zich daarna in alle rust kan voorbereiden op de Stille week, Goede Vrijdag en Pasen. Wij vragen u als gemeente om biddend om ds. Tanghé heen te staan. Vanuit de kerkenraad bidden en vragen wij Gods zegen voor hem en zijn gezin. Tot slot mag niet onvermeld blijven dat dominee en mevrouw Tanghé op 26 maart 40 jaar getrouwd hopen te zijn. Een zegen waar de familie blij en dankbaar voor is. Wilt u hen ook hierin gedenken?

Namens de Kerkenraad van Wijk 1,
Jan Bas Rozeboom, voorzitter