Beroepen predikant wijk 2

Graag laten we u nader kennis maken met Ds. N.W. van den Houten te Dordrecht op wie door ons op 4 juni het beroep is uitgebracht. Ds. Nico van den Houten is 44 jaar en staat vanaf november 2005 in Dordrecht, Andreaskerk (Wielwijk), en was daarvoor (vanaf september 1999) verbonden aan de Hervormde en Gereformeerde kerk Uitwijk-Waardhuizen. Het was in mei 20 jaar geleden dat hij huwde met Dineke; zij hebben vier kinderen, Levi, Merel, Mart Jan en Geertje, de oudste 16 en de jongste 8 jaar. Ds. Van den Houten is naast het predikantschap docent Oude Testament en cursusleider theologische vorming gemeenteleden te Wijk en Aalburg geweest en daarvoor docent Oude Testament, Archeologie en Hebreeuws aan het Nederlands Bijbelinstituut te Utrecht en ook pastoraal werker bij de Hervormde Gemeente te Werkendam. Zijn huidig adres is: Gentiana 1, 3317 HH Dordrecht; e‑mailadres: nicovandenhouten@wxs.nl.
Nadere kennismaking dus zondagmorgen 15 juni Grote Kerk in de eredienst en daarna is het gezin nog een korte tijd (half uurtje) aanwezig bij het koffiedrinken. Vervolgens is er een ontmoeting met ds. en mw. op donderdagavond 19 juni (20.00 uur) in de Maranathakerk, waar we als gemeente ons presenteren en er ruimte is voor persoonlijke ontmoeting. We rekenen op uw aller belangstelling en roepen u op het uitgebrachte beroep in uw gebed te gedenken.