Bezinningsavonden “Stille week”

De Algemene Kerkenraad heeft besloten de bezinningsavonden in de Stille Week in aangepaste vorm door te laten gaan. Op dezelfde wijze als nu de zondagse kerkdiensten. Dus zonder kerkgangers, maar met een kleine groep van aanwezigen. De avonden zijn te beluisteren via de kabelradio op de frequentie 106,5 MHz en live te volgen via de website www.hervormdsliedrecht.nl. Ook zal de liturgie in beeld worden gebracht.

De avonden worden uitgezonden vanuit de Grote Kerk en staan in het kader van het overdenken van het lijden van Jezus Christus. Dit willen we doen door te zingen, te bidden, Schriftlezing en een meditatie door de predikanten, stilte en een orgelimprovisatie. Het centrale thema voor deze week is “Jezus Overwinnaar

Het programma ziet er samengevat als volgt uit;

Maandag 6 april, voorganger ds. J.M. van Wijk, “De gekruisigde Koning”

Dinsdag 7 april, voorganger ds. G.J. Mink, “Overwinnaar over zonde”

Woensdag 8 april, voorganger ds. L.W. den Boer, “Overwinnaar over de machten”

Donderdag 9 april, voorganger ds. J.W. Sparreboom, “Overwinnaar over verdeeldheid”.

Wij bidden dat deze bezinningsavonden ons tot zegen zullen zijn. Alle avonden beginnen om 19.15 uur en duren tot ca. 20.00 uur.