Bij de diensten van wijken 1 en 2

Wat was het een mooie Pinksterzondag en niet in het minst dankzij de fantastische muzikale begeleiding van Martin Zonnenberg en Laura Krale en ’s avonds met Marjolein de Wit, het Projectkoor en Arjan Versluis op het orgel. We mogen ons als gemeente gelukkig prijzen met zulke muzikanten.
In gedachten maakten we de reis met de pelgrims uit het oude Israël door de dalen met de balsemstruiken naar de tempel in Jeruzalem. Zoals pelgrims onderweg zijn, kunnen we ons leven ervaren. Door het geloof in Jezus Christus weten we ons onderweg, door de wereld met alle zorg en verdriet, naar het nieuwe Jeruzalem, dat vanuit de hemel neerdaalt. Onderweg mogen we de kracht van de Heilige Geest ervaren. Zondag 31 mei gaat in de morgendienst ds. A.N. Rietveld voor in de Maranathakerk.
’s Avonds begroeten we ds. Reijm uit Alblasserdam in de Grote Kerk.
Graag u en jou gezegende diensten toegewenst!