Bijbelweek

De Bijbelweek is aanstaande. In de herfstvakantie zwaaien allerlei deuren open om kinderen, tieners, jongeren, mannen, vrouwen en senioren op een laagdrempelige manier te verwelkomen. We zijn dankbaar dat we, ondanks de maatregelen en wijzigingen, diverse activiteiten kunnen organiseren. We bidden dat alles wat gedaan mag worden, tot zegen mag zijn! Dat er veel mooie ontmoetingen en echt gesprekken mogen ontstaan, waarbij we de liefde en genade van God mogen delen met de mensen om ons heen.

KinderBijbelweek

De week start met de KinderBijbelweek. Op dinsdag, woensdag en donderdag gaat de Maranatha Kerk open voor een mooi

programma met als thema ‘Hallo, contact?!’. Het belooft een mooie week te worden met veel muziek, leuke knutsels en écht contact. Zit je in groep 1 t/m 5 dan wil je dit echt niet missen. Om 9.15 gaan de deuren van de Maranatha Kerk open en om 9.30 uur starten we. Afgelopen zondag zijn dubbele flyers uitgedeeld. Heb je die van jou al weggegeven aan iemand die niet naar de kerk gaat of Jezus (nog) niet kent?

Coffee to go!

Bij de Maranatha Kerk is op dinsdag-, woensdag- en donderdagochtend een tent aanwezig waar iedereen gastvrij wordt

onthaald op een bakkie koffie/thee met wat lekkers erbij.

Verschillende gemeenteleden gaan wat lekkers bakken. Welkom om langs te komen als je je kind(eren) komt brengen of halen. Ook als je even de sfeer wilt komen proeven of iemand mee wilt nemen voor een bakkie en een praatje. Iedereen is van harte welkom!

Zangmiddag

Helaas is Gijs Zonnenberg verhinderd voor de zangmiddag.

Desondanks gaat de zangmiddag door, met muzikale begeleiding van anderen. Komt u mee zingen? Jong en oud, iedereen die van zingen houdt, is van harte welkom op dinsdagmiddag 19/10 om 14.30 uur in de Maranatha Kerk. Voor meer informatie, mail naar hendrik@echtbelangrijk.nl.

Tieners

Voor alle tieners uit groep 6 t/m 8 is de werkgroep een mooi programma aan het samenstellen waarin de Bijbel, muziek en spellen een plaats krijgen. Op 20/10 en 21/10 zijn ze van harte welkom in de Handpalm, op donderdag is dit inclusief avondmaaltijd. Nodig alle tieners uit en neem vrienden/vriendinnen gerust mee! Wie nog wil deelnemen als medewerker, kan contact opnemen met Arnoud via tieners@echtbelangrijk.nl.

Jongeren

Voor alle jongeren van 12 jaar en ouder is gewerkt aan een tof programma! Dit staat niet op de flyer maar zal op de website verder toegelicht worden! Meld je aan via de website, dan blijf je automatisch op de hoogte van alle praktische informatie die je helpt op de juiste tijd op de juiste plaats te zijn. Voor vragen, mail naar jongeren@echtbelangrijk.nl.

Ladies Night

Spreekster Annemarie van Heijningen spreekt over het thema ‘Dochters in Gods huisgezin’. Een avond van ontmoeting, high tea en gezelligheid! Er zijn al veel aanmeldingen binnen gekomen. Meld je ook aan! Iedereen is van harte welkom, inloop in het CJMV-gebouw vanaf 19.30 uur en aanvang 19.45 uur.

Mannen

Wil je wandelen, meld je dan op zaterdag 23 oktober om 7.00 uur bij de Grote Kerk. Na deze wandeling staat er een lekker ontbijt voor de deelnemers klaar. Wie mee wil als groepsleider, vragen we contact op te nemen met Jacco de Koning via jacco@echtbelangrijk.nl.

Themadienst

De week wordt afgesloten met een themadienst, waarin ds. Teeuw met ons zal stilstaan bij het thema ‘Hallo, contact?!’ Let op de aanvangstijd van 11.00 uur. Bij uitstek een dienst waarin je iemand mee kunt vragen. Gelukkig mogen we allemaal weer komen! Na afloop zullen er broodjes zijn om met elkaar op het plein te eten.

Aanmelden en informatie

Aanmelden is voor alle activiteiten, de themadienst uitgezonderd, nodig. Wel willen we hierbij opmerken dat spontane bezoekers en late beslissers altijd welkom zijn. Want zoals altijd, maar bij evangelisatie in het bijzonder, is iedereen van harte welkom!

Op onze website www.echtbelangrijk.nl vindt u/vind jij altijd de meest actuele informatie over de programma’s. Voor vragen of opmerkingen, zijn we bereikbaar via info@echtbelangrijk.nl