Bijbelweek aanmeldingen

We bedanken iedereen die zich heeft aangemeld voor het meewerken aan de Bijbelweek. Van flyers bezorgen tot tenten bouwen, van groepje leiden tot pannenkoeken bakken, van koffie schenken tot bidden. Met vele handen bouwen we aan deze Bijbelweek.

In het Kerkblad van volgende week vind(t) u/jij een overzicht van de onderdelen waarop we nog hulp kunnen gebruiken. Om dit lijstje zo kort mogelijk te laten zijn, is aanmelding nog mogelijk. Denk met name aan het begeleiden van een groepje kinderen, bewaking en het opbouwen/afbreken van de tenten. Een mailtje naar echtbelangrijk@outlook.com of belletje of appje naar 0654247411 (Jolanda Lock) en ik vertel er graag meer over.

Programma
Het thema van de Bijbelweek is ‘SchatRijk!’ of een variant daarop. Op maandag 21 oktober dragen we de week op in gebed en vullen het terrein met liederen. Op dinsdag gaan de tenten open voor de kinderen (ochtend) en de tieners en jongeren (middag/avond). Naast de grote tent is een tent open voor ontmoeting: schuif gezellig aan. Alle ruimte om sfeer te proeven, ‘n baksie te doen en een gezellig of goed gesprek te voeren. Ook hier kun je eenvoudig iemand mee naar toe nemen, maar dan zonder direct deel te nemen aan een programma.

Op woensdag en donderdag zal hetzelfde programma zijn.  Daarnaast is er nog meer te doen. Op dinsdagavond is iedereen welkom op de, de naam zegt het al, welkomstavond. Op eenvoudig niveau wordt het evangelie verteld en van hart tot hart gedeeld. Op woensdagavond staat er een bijzondere Ladies Night op de agenda. Op zaterdagochtend kunnen de mannen aanschuiven voor een ontbijt waarna de tenten alweer worden afgebroken. Op zondag sluiten we de week af in de Maranathakerk. Daarnaast wordt er nog hard gewerkt aan andere zaken die we dus nog even als verrassing zullen houden. Exact programma en tijden zijn vanaf volgende week te vinden op www.echtbelangrijk.nl en via de flyer die iedereen binnenkort ontvangt.

Gebed
Wie gericht mee wil bidden voor en tijdens de Bijbelweek, kan via deze contactgegevens ook een gebedskalender opvragen. Tijdens de Bijbelweek is er ook een speciale gebedstent. Hier is iedereen van harte welkom om mee te bidden om een zegen tijdens alle activiteiten. We beseffen dat we zonder Gods zegen niet kunnen. We bidden om voorspoedige voorbereidingen en een gezegende week voor zowel bezoekers als medewerkers. Dat er ruimte is om het Evangelie te delen. Dat velen Jezus mogen ontmoeten door datgene wat er gezegd of gedaan wordt. Dat er in liefde naar elkaar omgekeken en naar elkaar geluisterd wordt. Omdat geloof en hoop niet zonder de liefde kan.

Namens de evangelisatiecommissie, Jolanda Lock.