Boven alles uit!

Wat is het toch een mooie traditie. De Boven Alles Uitdagen konden dit jaar gelukkig weer doorgang vinden. Op een nieuwe locatie in Opheusden. Maar liefst 220 deelnemers van heel jong tot op hoge leeftijd. En dan ook nog uit alle vier wijken van onze Hervormde Gemeente in Sliedrecht afkomstig. Een hele klus voor het organisatieteam. Wat hebben jullie hard gewerkt om er een fantastisch evenement (ja, niets minder dan dat) van te maken. Heel hartelijk dank. Dit is werkelijk gemeente-opbouwend!

Uiteraard was er ook op deze dislocatie (vanuit Sliedrecht gezien dan) aandacht voor het feest van Hemelvaart. Zodoende waren alle huidige drie predikanten actief op deze feestdag van de Kerk: in de Grote Kerk ging ds. Teeuw voor en in de Maranatha Kerk ds. Mink. Op de camping leidde ds. Vastenhout de samenkomst.
Tijdens de afsluitende BBQ waaraan ook vele daggasten deelnamen was nota bene het complete predikantenteam aanwezig!
Hopelijk zijn we volgend jaar met zijn vieren.