Boven alles uit….. dagen 2014(2)

In het kerkblad van 7 maart staat te lezen dat er  17 aanmeldingen zijn, maar in de afgelopen week zijn er nog 4 bijgekomen, dus inmiddels zijn er al 21 plaatsen gereserveerd. Nog steeds is er ruimte genoeg. Lijkt het je leuk om mee te gaan?
Lees de onderstaande  informatie en geef je op!

Kamperen: je tentje opzetten, je caravan stabiel plaatsen, stoeltje in de zon, stukje wandelen, een bakkie bij de buren, samen BBQen, een avondsluiting, samen zingen………… Tja, dat kan allemaal tijdens de Boven alles uit dagen. Voor de 8e keer gaan we met gemeenteleden van onze 4 wijken kamperen. We noemen dit gezamenlijk kamperen: de “Boven alles uit……. dagen” De naam verwijst naar Hemelvaartsdag. Het kamperen start altijd op de woensdagmiddag / avond voor Hemelvaartsdag en eindigt officieel op de zaterdagmorgen erna.

Op deze dagen is ieder gemeentelid welkom om mee te gaan. Van jong tot oud, alleen of samen, met je hele gezin met kleine kinderen, of met je hele gezin met oudere kinderen, of juist zonder je ouders, met je vrienden, enz.

Voorwaarde is wel dat je je eigen tent of caravan mee neemt, en tijdens de Boven alles uit dagen voor je eigen natje en droogje zorgt. We kamperen op camping de Heijgraaf in Woudenberg. De camping biedt een arrangement aan van woensdagmiddag 28 Mei tot en met maandagmorgen  2 Juni: een tent of caravan met 4 personen voor € 134,- . Voor uitgebreide informatie over de prijzen verwijzen we  u / je naar de site van de camping: www.heigraaf.nl . Daarnaast zijn er op de camping ook mogelijkheden om een huisje of stacaravan te huren. Een nadeel kan zijn dat je niet dicht bij ons kampeerveld staat, er zijn een aantal gemeenteleden die dit al eerder hebben gedaan, zij ervaren dit niet als een groot probleem.

Op het kampeerterrein is een groot veld voor ons gereserveerd waarop we al onze kampeerspullen kunnen uitstallen. Elke avond is er een avondsluiting, er wordt een spelmiddag gehouden, we gaan gezamenlijk BBQen, en op de camping is er de mogelijkheid om op Hemelvaartsdag de camping dienst mee te maken. Voor degenen die langer blijven is er op de camping, maar natuurlijk ook in de omliggende dorpen de mogelijkheid om een kerkdienst op zondag mee te maken.

Wanneer je dit leest, dan kan het wel lijken alsof je deze dagen helemaal “geleefd” wordt, maar voor al de activiteiten geld dat je vrij bent om er wel of niet aan mee te doen. In de afgelopen jaren zijn er heel veel gemeenteleden mee geweest, dus doe maar een vragenrondje in de gemeente, allicht dat er iemand iets over kan vertellen.

Je kan ook voor informatie mailen of bellen met Marian en Leendert Hofman: famhofman@chello.nl of 413572. Op het mailadres kan je ook een inschrijfformulier aanvragen.

Wij hebben er weer heel veel zin in!

Kampeergroeten van,

Janine en Theo den Braanker