Boven Alles Uit . . . Dagen 2016

Wie van kamperen houdt en het gezellig vindt om als gemeente elkaar op een andere manier te ontmoeten, kan zich alvast opgeven voor de ‘Boven Alles Uit Dagen’. Dit evenement willen we weer organiseren in de periode rond Hemelvaart. Dat is van woensdag 4 mei tot en met maandag 9 mei (met de sluiting op zaterdag 7 mei). Er is op voorhand geen écht programma, want de praktijk leert dat gezelligheid en spontane activiteiten vanzelf ontstaan. Wel is er iedere avond een dagsluiting en is er de mogelijkheid een kerkdienst bij te wonen. Het jaarlijkse kampeerevenement mag zich altijd verheugen op een hoge deelname uit de breedte van de kerk. Jong of oud, vaste gasten of nieuwkomers, tent- of caravanbewoners, je komt het allemaal tegen tijdens deze dagen. Het jaar 2016 wordt ook een bijzonder jaar, want het is alweer de 10e keer dat dit evenement georganiseerd wordt.

Voor de afstand hoef je het ook niet te laten, want we verblijven op vakantiepark de Heigraaf te Woudenberg. Heeft u/jij zin om mee te gaan, dan zien we een opgave graag tegemoet: famhofman@chello.nl of bel 0184-413572 (Marian Hofman)

Marian Hofman, Peter Korevaar,

Theo en Janine den Braanker