Boven Alles Uit Dagen 2023

woensdag 17 mei tot maandag 22 mei

De BAU-commissie is weer begonnen met het plannen van de altijd gezellige kampeerdagen rondom Hemelvaartsdag. Heerlijk kamperen met gemeenteleden van alle
4 de wijken. Wij hebben er zin in! Wij hopen jullie in mei te mogen begroeten op camping ‘De Linie’ in Opheusden, wees allen welkom!
Nieuwsgierig geworden? Neem een kijkje op onze website van www.bovenallesuit.nl voor een impressie van de camping ‘De Linie’ afgelopen jaar. Via o.a. het Kerkblad van 3 maart ontvangen jullie informatie over prijs, het boeken en betalen.
Maar hou ook onze website, Kerk-app en/of Facebook van Hervormd Sliedrecht in de gaten.
Niet-kampeerders: op de camping is een beperkt aantal huisjes beschikbaar namelijk:
2 appartementen, trekkershut, 6-persoonshuisje en 4-persoonshuisje. Deze kunnen gereserveerd/geboekt worden via de site van de camping:
Geef bij boeken aan: groep BAU dagen Sliedrecht. Huurt u/jij een huisje laat het ons weten!
Hebben jullie als niet kampeerders vragen en/of opmerkingen neem dan contact op met Carin van Zanten, 06-20267371.
Overige vragen, ideeën etc. kunt u stellen/melden via ons mailadres: info@bovenallesuit.nl.
Een vrolijke groet van het kampeerteam,
Theo den Braanker, Martin en Ingeborg Eijkelenboom, Wout en Karin van Tilburg,
Corné de Rijke, Alfons en Carin van Zanten