Boven alles uit dagen

Wij gaan ervan uit dat u/jij vast onze mooie folder hebben gekregen bij de kerk afgelopen zondag. Zo niet, zijn er nog folders aanwezig in beide kerken om mee te nemen. Maar wat is er fijner dan heerlijk kamperen met gemeenteleden van alle vier wijken op het kampeerterrein van camping De Heigraaf in Woudenberg? Aanmelden voor de BAU-dagen kan eenvoudig via onze website. Hier is ook alle informatie te vinden. Twijfel niet te lang en schrijf u in, voor 27 maart 2020. Na het succes van vorig jaar organiseren wij dit jaar ook weer ‘Tent van de kerk’. Nog geen ervaring met kamperen en ook geen tent, maar u/jij zou wel mee willen? Dan is dit het uitgelezen moment om het eens te proberen. Met elkaar proberen wij een complete kampeeruitrusting beschikbaar te stellen. Wilt u/jij hieraan meehelpen of hiervan gebruik maken? Kijk op de website voor meer informatie. Nog vragen? Stuur dan een mailtje. Wij kijken er naar uit.