Bundel Weerklank

We zingen nu een aantal weken uit de bundel Weerklank en kunnen constateren dat heel veel gemeenteleden deze hebben aangeschaft.  Wij willen in ieder geval iedereen bedanken die voor en achter de schermen zich ervoor ingezet heeft dat het allemaal zo goed verzorgd is verlopen. De kosters vroegen ons om nog extra te onderstrepen dat het belangrijk is dat u voorin uw bundel uw naam schrijft; er blijft er namelijk nog wel eens een achter…

Bij de inventarisatie van de Weerklank bestellingen hebben we gemeld dat bestellingen die binnenkomen na 7 juli worden behandeld zolang de voorraad strekt. Er druppelen nog steeds bestellingen binnen en het einde van de extra voorraad die we hebben ingekocht komt nu echt in zicht. Daarom hierbij een laatste oproep: inkoop via het Kerkelijk Bureau eindigt op 30 september a.s.! Als u nog een bundel Weerklank wilt aanschaffen, dan kan dat via de webshop, of ga naar het Kerkelijk Bureau.