Catechesaties [wijk 3/4]

‘Welk brood eet jij deze winter?’ Deze vraag stond op de persoonlijke uitnodiging die alle jongeren vanaf 12 jaar voor de catechisatie in het komende seizoen hebben ontvangen. Tijdens de catechisatie gaat het immers over het Brood des Levens, de Heere Jezus Christus. Onze jongeren hebben de gelegenheid om in het winterseizoen twintig avonden te horen en samen te spreken over het hemelse manna en zo te leren van genadebrood te leven.

Op D.V. maandag 22 en dinsdag 23 september gaan de catechisaties beginnen. Het is goed om met elkaar een paar belangrijke punten te delen.
Ouders, wilt u
– uw kind(eren) positief stimuleren om naar de catechisatie te gaan;
– de catechese in het gebed aan de Heere opdragen?
Catechisanten, we zouden het fijn vinden als jullie
– naar de catechisatie gaan in de wijk waarin je woont;
– de eerste avond aanwezig zijn, zodat wij voor een goede verdeling over de verschillende groepen kunnen zorgen;
– elke avond een pen, geld voor het project en vanaf de tweede avond het catechisatieboekje (krijg je de eerste avond) meenemen
– je positief inzetten tijdens catechisatie.

Mocht iemand geen persoonlijk uitnodiging hebben gekregen, laat het ons dan weten; je bent evengoed van harte welkom. Hieronder nogmaals het rooster:

Wijk

Leeftijd

Gebouw

Dag

Catecheet

R. Paauwe

belijdenis

J. van Noorloos

J. van Noorloos

M. van Groningen

M. van Groningen

18+

P. Teeuw

belijdenis

vrijdag

in overleg

MK = Maranathakerk; DG = Dienstgebouw bij de Grote Kerk

In de uitnodiging stond één fout, die is bij dezen hersteld: Jongeren van 18 jaar en ouder
uit beide wijken zijn welkom op dinsdagavond.

Als catecheten zien wij ernaar uit de jongeren van onze gemeente te ontmoeten. In afhankelijkheid van de Heere hopen wij deze winter ons in te zetten voor de geestelijke vorming van onze jongeren. En mochten u of jij nog vragen hebben, wij zijn altijd bereid om in gesprek te gaan.

De catechesecommissie