Catechisatie wijk 3&4

DelenDit teken herken je vast! Maar wat heeft dat met catechisatie te maken? Ook daar DELEN we bijzonderheden: het grootste nieuws, de meest blijde boodschap! Genade voor zondaren. En er is genoeg voor iedereen, meer dan genoeg! Daarom: Van harte welkom op de catechisatie!

Als het goed is heeft iedere jongere een persoonlijke uitnodiging ontvangen. Als dat niet zo is, ben je toch van harte welkom. Hieronder kun je zien op welke tijden en plaatsen. De catechisaties beginnen op D.V. maandag 21 en dinsdag 22 september 2015.

Tabel

MK = Maranathakerk; DG = Dienstbouw bij de Grote Kerk

Willen jullie vanaf de eerste avond drie dingen meebrengen:

• een pen
  • een schrift
  • een financiële bijdrage voor het zendingsproject

En als je een keer niet kunt, vragen we je vriendelijk om je van te voren af te melden bij de catecheet.

Dit jaar willen we het geld (munten) uit de collectebussen besteden aan een zendingsproject van de GZB. Het thema luidt: ‘Laat de kerk niet verdwijnen’. We ondersteunen met onze bijdrage kleine gemeenten in Egypte die het moeilijk hebben. Tijdens de catechisatie hoor je hier meer over.

We hopen dat jullie ouders je dit seizoen er steeds aan zullen herinneren dat er catechisatie is; nog meer dat ze voor de catechese zullen bidden.

Als er nog vragen zijn, neem gerust contact met ons op.

De catechesecommissie