Collecte alternatieven

De Coronatijd heeft onze Kerk snel het digitale tijdperk ingestuurd. U weet ongetwijfeld dat de QR code tijdens de Diensten of vanuit het Kerkblad kan worden gescant. Ook via de website is doneren aan de collectedoelen met een paar muisklikken mogelijk. Graag stellen wij, met name onze oudere Gemeeenteleden, in staat om via de klassieke wijze uw giften voor de collectedoelen beschikbaar te stellen. Hiertoe zijn er, zolang de beperkingen duren, de volgende 2 mogelijkheden:

• Het collectebusje. De diaconie zal een collectebusje persoonlijk bij uw huis of verzorgingshuis afgeven. Indien mogelijk halen wij het busje wekelijks bij u op (of later wanneer weer mogelijk). Contact mogelijk via Tel 0184-230144 en mailadres diaconie@hervormdsliedrecht.nl
  • Gift in een envelop, persoonlijk af te geven tijdens de openingstijden op het Kerkelijk Bureau (dus graag niet in de brievenbus). De openingstijden zijn woensdag t/m vrijdag van 8.30-12.00 uur. Tevens donderdagavond 19.00-20.30 uur.