Dank voor uw inzet bij “Kerst met U”

Bedankt voor uw inzet en betrokkenheid bij de Evangelisatie-actie “Kerst met U” in de Kerkbuurt! Fantastisch dat u heerlijke soep, warme koffie en thee kwam brengen. Verrast werden de medewerkers met heerlijk baksel van gemeenteleden. Geweldig leuk dat u iets kwam brengen maar ook heel mooi om te zien dat u bleef om op wat voor manier dan ook er te zijn voor mensen die op dat moment iets wilden vragen of delen.

Verrast waren we dat we niet alleen uit de kosten zijn wat betreft de verkoop van de spullen die waren gemaakt, maar dat er ook nog een bedrag van € 310,- meegenomen kon worden door een groep jongeren uit de gemeente die 29 december hebben gekookt en gegeten met mensen die bij het Leger des Heils verblijven.

Gedurende die twee dagen is door een groep mensen uit gezamenlijke kerken gebeden voor de activiteit. We willen ook deze mensen hartelijk bedanken. We bidden verder om zegen op gesprekken die zijn gevoerd en danken God voor wat we met elkaar hebben mogen betekenen voor mensen om ons heen.

Een hartelijke groet,

namens de werkgroep Evangelisatie