Dankwoord Arjan Versluis

Tijdens de afscheidsavond op 22 maart jl. heb ik diverse mensen bedankt: mijn collega-organisten, kosters, predikanten, het college van kerkrentmeesters, dames van het kerkelijk bureau en de organisatoren van de avond. Het was hartverwarmend!

Het was bijzonder om een kerkelijke onderscheiding te ontvangen na achttien jaar dienst in Sliedrecht. Ik zal hem regelmatig dragen in Gorinchem als herinnering aan een bijzondere tijd en als herinnering aan Sliedrecht.

Rondom deze goedbezochte avond is er ruim € 1.700,- opgehaald voor de muskathlon van Open Doors, die ik in oktober hoop te gaan afleggen in Zuid-Korea t.b.v. de verdrukte kerk in Noord-Korea. Ik ben er stil van.

Daarnaast hebben de jongeren van de huiscatechese € 640,- bijeengebracht. Heel erg bedankt, jonge mensen. Mede dankzij u/jullie heb ik het beoogde sponsorbedrag van
€ 10.000,- behaald. Een prachtig afscheidscadeau voor een mooi doel.

Dank voor de ruimhartigheid, Hervormd Sliedrecht. Ik zal de periode 2001-2019 blijven herinneren als een mooie tijd, waar ik dankbaar op terugkijk. Dank voor alles!