Digitale toezegging actie kerkbalans 2018

Gemeenteleden, die graag hun financiële zaken digitaal regelen, kunnen in 2018 de toezegging digitaal invullen. Het enige wat u hoeft te doen is een e-mail te versturen naar het Kerkelijk Bureau (kerkelijkbureau@hervormdsliedrecht.nl) met als onderwerpregel: ‘Digitaal AKB 2018’. In januari 2018 ontvangt u van ons een e-mail met daarin een link. Met een paar eenvoudige handelingen kunt u daarmee uw toezegging voor 2018 digitaal invullen. Omdat de digitale toezegging automatisch verwerkt wordt, bespaart het ons tijd en papier. Als u mee wilt doen, dan verzoeken wij u dit vóór 1 december 2017 aan ons door te geven. Als u in 2017 de vrijwillige bijdrage al digitaal heeft ingevuld of aangemeld om dit in 2018 te gaan doen, dan hoeft u dit niet opnieuw te doen.

Namens het College van Kerkrentmeesters,
Wijnand Blom en Leen Kleijn