Digitale toezegging Actie Kerkbalans 2022

Gemeenteleden die graag hun financiële zaken digitaal regelen, kunnen in 2022 de toezegging digitaal invullen. Het enige wat u hoeft te doen is een e-mail te versturen naar het kerkelijk bureau (kerkelijkbureau@hervormdsliedrecht.nl) met als onderwerpregel: ‘Digitaal AKB 2022’.
De verschillen bij digitaal toezeggen t.o.v. het invullen van het toezeggingsformulier zijn:
• In januari 2022 ontvangt u eerst een aankondiging per e-mail dat u over een week een e-mail van ons krijgt met daarin een link. In deze e-mail wordt stap voor stap uitgelegd hoe de digitale invulling plaatsvindt. Ook de AKB-folder ontvangt u van ons per e-mail.
• De week daarop ontvangt u de e-mail met de link. Met een paar eenvoudige handelingen kunt u daarmee uw toezegging voor 2022 digitaal invullen.
• Er komt niemand bij u thuis om het formulier af te geven en een week later weer op te halen.
Als u mee wilt doen, dan verzoeken wij u vóór 1 december 2021 een e-mail te versturen naar het Kerkelijk Bureau (kerkelijkbureau@hervormdsliedrecht.nl) met als onderwerpregel: ‘Digitaal AKB 2022’.
Omdat de digitale toezegging automatisch verwerkt wordt, bespaart het ons tijd en papier.
Wanneer u in 2021 de vrijwillige bijdrage al digitaal heeft ingevuld of aangemeld om dit in 2022 te gaan doen, dan hoeft u dit niet opnieuw te doen.

Namens het College van Kerkrentmeesters,
Gertjan Rietveld en Wijnand Blom