Gebruik beamers in de Grote Kerk

Afgelopen zondagmorgen ging een aantal gemeenteleden naar de dienst in de Grote Kerk, zonder Liedboek, in de veronderstelling dat de liederen geprojecteerd zouden worden m.b.v. de beamers. Groot was de teleurstelling dat dit nog niet het geval was. De apparatuur is aanwezig, maar we missen nog een aantal vrijwilligers om de beamers te bedienen, en vooral mensen die presentaties willen samenstellen. Dus, kun je werken met een computer en bezit je enige kennis van PowerPoint en Word, dan ben jij misschien wel het nieuwe teamlid dat we zoeken. Je bent gemiddeld 1 keer per maand aan de beurt voor het maken van een presentatie en 1 keer in de maand om de door een ander teamlid gemaakte presentatie te controleren. Presentaties worden gemaakt aan de hand van een vast concept. De benodigde teksten kunnen worden gedownload, gekopieerd en geplakt. Gemiddeld kost het maken van een presentatie voor een normale dienst 2 uur, voor controle is dat ongeveer een half uur. Je krijgt hiervoor een korte opleiding met een heldere instructie voor het maken. Presentaties moeten worden gemaakt tussen dinsdagavond en donderdagochtend, controleren gebeurt tussen donderdagochtend en vrijdagmiddag. Werken doe je thuis achter je eigen PC.
Ben jij degene die we zoeken, dan maken we graag kennis met je. Veel handen maken licht werk. Hoe eerder er voldoende vrijwilligers zijn, hoe eerder we de beamers in de Grote Kerk wekelijks kunnen gaan gebruiken, zoals nu al in de Maranathakerk gebeurt.
Opgeven kan bij Leonard Gort, lcgort@hetnet.nl
Kerkenraden wijk 1 en 2