Geen PIN-automaat voor Kerkelijk Bureau

Onlangs kregen we de vraag of het niet mogelijk was om op het kerkelijk bureau pin-betaling voor bijvoorbeeld collectemunten te regelen. Een begrijpelijke vraag. Lang niet iedereen heeft nog contant geld op zak. We hebben hier nog eens naar gekeken, maar de kosten hiervoor vinden we toch te hoog. De door u bijeengebrachte middelen via kerkbalans en collecten moeten zo efficiënt mogelijk worden besteed.

U kunt de collectemunten op volgende wijze betalen:

• Online collectemunten bestellen
    • In de webshop op de site van onze gemeente kunt u collectemunten bestellen. Wanneer u de munten via de webshop bestelt, kunt u ze afhalen op het kerkelijk     bureau,             maar er is ook een optie om de munten tegen € 1,- thuis te laten bezorgen. De betaling vindt plaats via de beveiligde omgeving van iDEAL.
  • Per bank (-app)
    • U ontvangt bij het ophalen van collectemunten een nota. Hierop staat ons IBAN-rekeningnummer vermeld. U kunt dan thuis via internetbankieren of via een bankoverschrijving het bedrag aan ons overmaken. Maar u kunt natuurlijk met een mobiele bank-app ook ter plekke de betaling overmaken.
  • Contant
    • U betaalt bij het ophalen contant de collectemunten die u wenst.

Wij rekenen op uw begrip.

Namens het College van Kerkrentmeesters, Leen Kleijn en Wijnand Blom