Gemeenteavond 6 oktober thema “Relaties”

Een relatie heb je nooit alleen, en daarmee is het dus iets wat je samen hebt. Samen met God, met je echtgenoot, kind, ouders, vrienden, etc. Trouw aan elkaar is daarbij wezenlijk. Daarbij mogen we weten dat God altijd trouw is aan ons. Dat maakt deze relatie uniek en onderstreept het belang Hem te betrekken in onze ‘relaties’. De 4 evangeliën worden buiten de kerk niet gelezen, het 5e evangelie, ons leven, wordt wel gelezen en gespeld. Dat kan een geweldig getuigenis zijn, maar tegelijkertijd is dat ook onze zwakte. Want pijn en verdriet rondom relaties gaat onze gemeente niet voorbij. Op maandagavond 6 oktober willen we met u nadenken over het thema “relaties”.

De heer Wim Hendriks van het Dienstencentrum van de PKN zal ons deze avond begeleiden. Tijdens deze avond willen we met elkaar stilstaan bij een aantal zaken, zoals “Wat leert de bijbel ons over relaties?“; “Wat kan de gemeente doen om relaties te laten groeien?”
Vanaf 19.45 uur is de grote zaal van de Maranathakerk open. De avond begint om 20.00 uur en duurt tot circa 22.15 uur. Allen van harte welkom.
Wijkkerkenraden 1 en 2