Gemeenteweekend wijken 1 en 2

Beste Gemeenteleden,
Onlangs hebben we jullie op de hoogte gebracht van het aanstaande Gemeenteweekend van wijk 1 en 2. Voor iedereen die dit onverhoopt gemist heeft, herhalen we hierbij nog even: zet zaterdag 1 september 2018 alvast in uw en jouw agenda! Op die dag wordt er namelijk weer van alles voor jong en oud georganiseerd op het IJsbaanterrein in Sliedrecht. De pannenkoeken, verkoop van boeken, spellen en puzzels en de gezellige barbecue zullen sowieso niet ontbreken. Daarnaast kunnen we al verklappen dat er een springkussen zal zijn, diverse spellen en ….. een escape room (14+). Tenslotte zal de familie Vogelaar ook op een bijzondere manier aanwezig zijn. Kom mee beleven hoe zij IndonesiĆ« ervaren!
Dan nog wat praktische informatie:
Om een aantrekkelijk marktaanbod met boeken, spellen en puzzels te kunnen bieden staan er nu al kratten klaar in de Grote Kerk en Maranathakerk waar u en jij deze kunt inleveren.
Voor deze dag zijn we weer op zoek naar (veel) vrijwilligers. Vind(t) u/jij het leuk om te komen helpen? Aanmelden kan via gemeenteweekendwijk1en2@gmail.com.
De komende maanden volgt (steeds een beetje) meer informatie o.a. via het Kerkblad en de beamer.

Groeten van de Gemeenteweekendcommissie