Grote Bijbelkring

Hopelijk lukt het nu wel als grote Bijbelkring samen te komen. Hiervoor is een reserveringssysteem in het leven geroepen dat vergelijkbaar is met dat voor de aanmelding van kerkdiensten. Het maximaal aantal deelnemers per sessie is vijftien.
Op het moment van schrijven zijn nog enkele plaatsen beschikbaar.
De gebruikelijke deelnemers aan de donderdagmorgengroep hebben per mail een inlogcode ontvangen. Maak er gebruik van. Als het echt niet lukt, kunt u zich telefonisch
bij mij melden.
De eerste keer bespreken we de toepassing (die vanwege de coronacrisis is blijven staan) van wat Hebreeën 11 naar voren heeft gebracht over de inspirerende geloofsgetuigen. Uitgangspunt is Hebreeën 12: 1-3, waar het gaat over de ‘wolk van getuigen’. Het zou fijn zijn als de deelnemers het stukje van tevoren aandachtig doorlezen en ook het laatste hoofdstuk van het boekje ‘Volhouden!’ overdenken.
De donderdagmorgenkring komt op 5 november samen om 10.00 uur in de Maranatha Kerk. De bijeenkomsten zijn ‘coronaproof’.
Vanaf de volgende keer gaan we ons verdiepen in het antwoord op de vraag: ‘Wie ben ik in Christus?’. Dit gebeurt aan de hand van een bijbelstudieboekje van mijn hand dat in juni onder dezelfde titel is uitgekomen. We kunnen dit centraal aanschaffen. Er zal een intekenlijst rondgaan. Mocht u helaas de eerste keer verhinderd zijn en het boekje wel willen hebben, meldt u dit dan even bij mij.

G.J. Mink